Yine duruma göre değişir diyeceğim, yeterli olmayacak.

Bazı blog yapılarında, doğru kullanıldığı taktirde çok etkili olabiliyor. Etiket kullandığım bazı sağlık, sigorta ve inceleme siteleri var. Kesin ve net olarak kullanımına karşı olduğum tek sektör; e-ticaret!

Dip not : Kesinlikle etikete karşıyım veya kesinlikle etiket kullanın gibi bir ifade, çok tehlikeli sonuçlara yol açabiliyor. Bilgi paylaşırken, bu bilginin yanlış kullanıldığında vereceği zararlardan dolayı, bu tarz bilgilerin sadece belli kişilerle paylaşılmasını doğru buluyorum.