SaLeh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki ben X firmasından sipariş verdim sende aynı domaini Y firmasından verdin bu domaini kim alacak sizce?
sistemi iyi çalışan
trabis ile api sisteminde sorun olmayan
domainde herhangi bir sorun olmayan (yasaklı özel kelime veya marka ihlali)
ilk başvuruyu yapan domain alacak

herkes kendisinin en iyi olduğunu söylüyor
metunic kuran kişiler daha önce nic.tr veren kişiler
trabis de aynı binada kuruluyor
o yüzden iletişim içinde olduklarını düşünüyorum

tabi burda diğer domain firmalarını hakkını yememek veya onları hafife almak istemem
herkes bir yarış içinde domainleri kayıt ettirmeye çalışacak