Elinize sağlık, biz genelde hizmetverenler olarak bunu yanlış kullanılmasından gelen zararı göz önüne alır ve kapatırız. Ancak bazen ısrarcı olanlar oluyor, onlara da aynısını öneriyorum, alt kategori sayfası olarak kullanacaksınız faydalı olur diyorum.

+bir zarar daha ekliyeyim, aynı kelimede birden çok sayfanız olmuş oluyor. Bu da sayfaların birbirleriyle yarışmalarına neden oluyor bir nevi, yani otoriteyi bölüyorsunuz.