İlla etiket kullanmak isteyenler; abartmadan kullanmalıdır. Fazla sayıda etiket kullanımı google açısından pek sıcak karşılanmıyor.

Ben hiç kullanmıyorum mesela. Ve hiç zararını görmedim.

E-Ticaret sitelerinde ürünler açısından bakıldığında ise etiket kullanımı ( doğru bilgiye / ürüne ulaştırma amacı ile ) olumlu etki yaratabiliyor.