AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Deh dıgıdık dıgıdık. Bu aracın yakıtına da sürekli zam gelir, fiyatta indirim varsa düşünelim.
hocam doğadaki otlar bedava inşallah