Hesap çalındı sanırım hocam 2fa kodunu falan kabul etmiyordu daha demin mail değişti diye mesaj geldi kullanıcı adı falan değişmiş umarım yardımcı olurlar
Bilgisayara kaspersky kurup tarama sonucu atabilir misiniz
Sebebi düşündüğüm şeyse yardımcı falan olmazlar