Merhabalar biraz saçma bir konu kusura bakmayın

saat 3 gibi discorda girdim ve sistem mesajı vardı ona tıkladığımda giriş ekranına attı giriş yap dediğimde discord uygulamadan qr onayı istedi
telefondan açtım oradan da çıkış yapmış.
şifre değiştirmeyi denedim girmeyi denedim 2AD açık ve yedek kodlarımı nereye koydum hiçbir fikrim yok (almamış bile olabilirim.)
2fa kodu giriyorum kabul etmiyor discord mail attım yapabileceğimiz bir şey yok diyorlar.
blocke etmiş olabilirim biraz beklemem gerekiyor belki açılır bilmiyorum ama
discordda yetkili olan bağlantısı olan varsa yardımcı olabilir mi

iyi forumlar