Merhaba sevgili forum dostları.

6 gb ram ve çok da hızlı olmayan bir bilgisayarım var.
Video edit yapacağım da premiere proyu kapatıyor.
Windows'u androide çevirince hızlandığı söyleniyor. Bu şekilde çevirsem ve Filmora X tarzı program ile daha hızlı edit yapabilir miyim?