virtualboxda sağ tıklayınca açılan menülerde çoğalt seçenegi vardı ona tıklayarak kopyalanıyor wmwaredede aynı işlem vardır internetten araştırabilirsiniz.
https://kb.vmware.com/s/article/2030609
bi goz atın buna tam bakmadım içerigine