herkese selamlar
arkadaşlar wmware sanal bilgisayar kurdum oyun kurmak istiyorum ama oyun 16 gb simdi ben oyun kurulu sanal bilgisayarı kopyalayıp 2 3 tane daha acmak istiyorum clonlamayı bulamadım cok baktım ama yok bu konu hakkında bilgisi olan varsa bilgisayara bağlanıp yardımcı olursa sevinirim