Hocam yaşamadım yaşamayı da istemem ama aklıma takıldı. Paket satış smm işini yapanlar da mesela bir müşteriyle davalık olundu. Müşteri davayı açtı iade istiyorum dedi. Süreç nasıl gelişiyor? Başka bir olay daha olabilir mesela bu ig, tw, youtube güncelleme yaptı verilen hizmet uçtu gitti. Öyle bir durumda da geldi dava etti o zaman ne oluyor?