Öncelikle merhaba, merak ettigim bir konu var. Açılan şikayet konuları neye göre siliniyor? Örneğin haklı oldugun zaman mı siliniyor?
Yoksa sadece kurumsal üyeliklere özel bir durum mu bu? eğer öyle ise biraz adaletsizlik olmuyor mu sizce.
Örneğin alakam olmayan bir konuyla ilgili biri geçenlerde şikayet konusu açmıştı, dolandırılmış arkadaş ve dolandıran kişide benim adımı vermiş. Silinmesini talep etmiştim ama talebime yanıt bile verilmedi açıkçası bu durum beni üzdü gerçekten.
Bunlar şahsi düşüncelerim, konu hakkında bilgi almak için açtım konuyu lütfen farklı yönlere çekmeyin.