Nedenini söyleyeyim =)
Millet olarak para harcadığımız şeyin karşılığını tam olarak görmek istediğimizden dolayı yani premium üyelik alanların aktiflik süresinin uzama nedeni budur =).Bu arada kurumsal plus yakışmış .Ben rengini beğenmedim sadece o yüzden düşünmemiştim.Konu okuyanların rengine bakınca karıştırıyorum hangisi plattin hangsi kurumsal plus diye =).Şu an platin rengine benziyor.Bence daha değişik bir renk olabilirdi.
Valla geçen aynısını dedim bende platin rengine benziyor daha güzel bir renk olabilirdi sağlık olsun