Benim ödeme gelir diye umuyorum çunku benim bir hatam olmadı reklamlarda buyuk ihtimalle benim sitemde problem cıktı kısıtlama yaparak yavas yavas açacaklar diye düşünüyorum bakalım sonucu ne olacak ben bekliyorum herkese de burdan gün gün yazıcam işte son yaptığım işlem hem mail ile hemde iletişimden kararın yanlış olduğunu bildiren bir mail attım dönüş bekliyorum... En kısa sürede sizinde onaylar gelir diye dusunuyorum.