Haftada 2 konu şartı mevcut bölümde.
Bir üye bir airdrop(veya site) için bir kez konu açabiliyor.
Airdrop yeni olduğu için spam gibi görünmüş.
Bunu üye bazlı değilde konu bazlı yapmak daha mantıklı gibi.
Geçmiş konularada bakarsanız aynı borsanın milyon tane konusu var. Yani içerik belli 50 tane konu açmanın faydası yok.
Forumda ilk açan referansları toplasın. Her referans kasmak için konu açınca hoş durmuyor.