TahaCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok kullanışlı ve sade gibi, inşallah bu defa olur çok zamanımı aldı,
Desteğiniz için teşekkür ederim

Peki WHERE id=3 burada id yi manuel girmek değil de otomatik getirmeyi nasıl yapabilirim çünkü çok fazla satır olacak, haliyle id olacak

hocam izninizle bende takipteyim yapabilirseniz dil projenizi banada atarmısınız 2gündür düzgün bir örnek bulamadım