Çok kullanışlı ve sade gibi, inşallah bu defa olur

çok zamanımı aldı,
Desteğiniz için teşekkür ederim
Peki
WHERE id=3 burada id yi manuel girmek değil de otomatik getirmeyi nasıl yapabilirim çünkü çok fazla satır olacak, haliyle id olacak
hocam izninizle bende takipteyim yapabilirseniz dil projenizi banada atarmısınız 2gündür düzgün bir örnek bulamadım