yalnız farkında mısın bılmıyorum ama RTE doğalgaz mujdesını verdığınden berı saldırılar sadece ekonomık dolar eurodan artık gıdaya kadar geçtıler
abd baskanlık secımınde RTE konu edıldı
doğalgaz geleceğın ve sımdının en buyuk ıhtıyacı bunu rte acıkladığında az bu ya ne olacak dıyenlere yanıt veren bırının yorumunu hatırlıyorum
sanayıde doğalgaz kullanılıyor ve avrupa almanyanın en buyuk ıhtıyacı doğal gaz demıstı
ben sadece atv dizilerinin konularını söyledim siyasete girmeyelim lütfen