1 dakikasını izledim geçenlerde, öndeki bir arabayı 2 araba takip ediyor, arkadaki arabalardan ağır silahlarla o kadar ateş ediyorlar, öndeki arabadakilere hiç bir şey olmuyor, sonra bunlar 14'lü ile arkadaki her iki araçtakilerin hepsini vuruyordu

Demem o ki adı üstünde film fazla takmayın, senaryoyu yazan kişinin hayal dünyası işte..