Zyklon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son günlerde hafiften esen ayı sezonu rüzgarları ile alacağınız riskler biraz daha arttı. İyi fiyata girmediğiniz sürece çok büyük risk aldığınızı düşünüyorum. Kartları satmanın iyi bir zamanı olabilir. YTD.

Zorluk artışı hala çok hızlı devam ediyor. Sadece ETH fiyatına güvenip madencilik yaparsanız kötü bir sonla karşılaşabilirsiniz. Zorluk = Enflasyon gibi düşünün. Zorluk arttıkça kazdığınızın değeri düşüyor.

23.05.2021 Güncellemesi

1 ay önce demiştim zorluk artıyor diye. Şimdi ETH fiyatı da düştü. RX 5600 XT baz aldığınızda:

Kart fiyatı 950 USD
Kar günde 2.8 USD

950 / 2.8 = 339 gün

Kartın normal ederi ise 425 USD...
Aynı hesabı tekrar yapıyoruz işlerin daha da sarpa sardığını ve riskin arttığını göstermek için.

Güncel USD 13.6
Güncel 1 kw/h elektrik 0.15 USD

Referans kart AMD 5600 XT

Sarı site fiyatı 9000 TL en düşüğü yani 661 USD
Sıfırı 950-1000 USD

Güncel kazım hızı 42 MH diyelim
Güncel tüketimi 100 watt/saat diyelim

Kazancınız 1.75 USD geliriniz 1.39 USD. 475 günde amortisin...

Seni dinleyenler arkadaşlar elbet çıkacaktır ama benim dediğimide bir değerlendirin