Bende dgs ile mühendislik okuyorum fakat şöyle bişey var dgs ile geçtiğin zaman derslerin hepsi sayılmıyor mesela 20 ders mi gördün myo da 10 15 tanesini sayıyorlar 3.sınıf dersleri pek sayılmıyor yani ve geçiceğin üniversiteleri de iyi araştır kaçıncı sınıftan başlatıcaklar kaç dersini sayıcaklar bunları öğrenmen lazım beni mesela 3.sınıftan başlatmalarına rağmen 1 yıl fazladan okuyorum çünkü alttan dersim bi tık fazla kaldı.
Şuan bir işe girip başarılı olabileceksen dgs yapmadan direkt işe başlamanı tavsiye ederim ben bunun pişmanlığını yaşadım umarım sen yaşamazsın.
Erasmusu da 1 hafta sonra sana geri dönüş yaparım okuluma sorup ama bir sıkıntı olucağını düşünmüyorum ganon vs. yüksek ise.
Sınavında başarılar 😘