Türkiye'de elektrik zamları sebebi ile madencilik ciddi bir yara aldı. Geçen günlerde hafif bir ayı sezonu yoklaması gördüğümüzü düşünüyorum. Ayı sezonu ve ETH 2.0 ile birlikte önümüze yeni fırsatlar çıkabilir. GPU ve ASIC fiyatları hala çok yüksek ama zayıfta olsa aşağı yönlü bir gidiş var. Yatırım yapmak için iyi bir zaman olmadığını düşünüyorum.
Türkiye'de ikinci el GPU piyasasına çok ama çok dikkat etmelisiniz. Sıfır ve garantili GPU almak yatırım sigortası gibidir. Hak ettiği fiyattan ikinci el GPU alırsanız hiç bir sorun yok. Ama yüksek fiyatlı aldıysanız sonuçları üzücü olabilir.
Yatırım tavsiyesi olmamakla birlikte GPU fiyatlarının düşmesini ve ETH 2.0'ı bekleyin derim.
1 senedir bekliyorsun halen düşmedi mi ekran kartları?

bakıyorum da ethde konuyu açtıgın zaman 2k dolarmış şuan halen yüksek seni kaale alandan şüphe ederim
komedisiniz siz