Ben de 7 aylık bir mac kullanıcısıyım. İlk hafta çok zorlandım yalan yok ama sonrasında dedim ki bir daha windows kullanmak enayiliktir

En başta bir mouse'a ihtiyacınız olmadığını anlıyorsunuz, dokunmak Touch Bar ayrı bir güzellik zaten. Ses desen mükemmel ötesi hiçbir notebook'da bulamazsın. Ekran zaten retina, göz sağlığınız için birebir ve güneşli havalarda aç kullan sıfır sorun. Kendine ait local host server'ı bile var, say say bitmiyor güzellikleri. Tek can sıkıcı durumu her işleminizde bir izin muhabbeti oluyor, sürekli şifre girmek zorunda kalabiliyorsunuz

Bu kullandığım macbook şirkete ait, biraz para biriktirip kendime de almayı düşünüyorum.