Merhabalar,
Teklifimiz PM üzerinden iletilmiştir.
mfatihasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

HP Gen8 sunucu arayışımız mevcuttur. Tekliflerinizi PM üzerinden yapabilirsiniz.