her emeğin bir karşılığı vardır iş aracılıktan çıkar sömürmeye dönerse onun adı aracılık olmaz. önce emek harcayanın hakkını vereceksin sonra sen ister 1 kazan ister 10 kimseyi ilgilendirmez.
1 lira'ya aldığını 100 liraya satabiliyorsan o işin ederi 100 lira demektir. 100 lira kazandığın işten adama 1 lira veriyorsan onun adı aracılık olmuyor malesef. biraz insani biraz da ticari ahlak olacak işin içinde.