Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aracılar aslında bankalar gibidir.
Aradaki güveni temsil ederler.
Lakin bu durum taban fiyatın altına ya da taban fiyattan teklif verip aradaki miktarı aracı alınca, grafiker arkadaşlar sinir olabiliyorlar.
Haklılar mı?
Hayır, sadece etik olmadığını düşünüyorlardır diye tahmin ediyorum.
Aynı fikirdeyim ve bir aracı olarak kazancının sonuna kadar helal olduğunu düşünüyorum.