Az önce bir konu okudum çok üzüldüm.

Grafiker bir arkadaş aracıya iş yapmış, neymiş efendim aracı ondan daha fazla kazanıyormuş, aracılık yasaklamalıymış fasa fiso.

Aracılar olmasa işlerinin bıçak gibi kesileceğinden haberleri yok, en büyük suçlu aracılarmış.

Ticaret yaparken kafana silah mı dayanıyor. Sen bir malı 1 TL'ye bana vermeye razı isen, ben onu 1 milyon TL'ye satsam seni ne ilgilendirir?

Sizin yorumlarınız nedir?