Bence alan adı şahane, devamlı (.)com olacak hali yok ya! Bu neden olmasın ki? Bu denli alan adları 'İş yapmaz! Çöp olmuş!' falan filan gibisinden yorumlara tenezzül etmeyiniz hocam. (Doğum gününüzü ayrıca en içten dileklerimle kutlarım ve de yine aynı şekil de, R10'a hoş geldiniz diyorum, ilk miyim? Bilemiyorum tabii de, hoş geldiniz diyenlerden birisi de ben olmak şahane.) Esen kalınız!