YSAWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamunaleyküm , hayırlı forumlar.
Domain ile ilgili görüşlerinizi merakla bekliyor olacağım

www.takipci.digital
Az önce aynı konuyu ben açtım R10'da yer alan kullanıcıların çoğu olumsuz bakıyor Çabalarsanız neden olamasın başarılar.