XcomX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
normal kabul etmemesi
sözleşmeler yok
hakkımızda yok
cookie uyarısı yok (hadi bu çok sorun değil)
sitede sadece yazılar var
iletişim yok
tabiki onay vermez.
3 sitem oldu şu ana kadar. Hiç birisinde iletişim sayfası bile yoktu ama adsense aldım.
Bunlar peri masalı hocam