açılmaz inşallah. hiç kimseye faydası olmayan com.tr alan adlarını stokçulara teslim edecek olan bu sistemin asla uygulamaya geçmemesini temenni ediyorum.
Stok konusunda size katılıyorum ama marka tesciline para verip .com.tr almaktan belgesiz almak daha iyi olur diye düşünüyorum.
Her akredite firması farklı şeyler söylüyor. Ocakta açılacak denildi ama halen ciddi bir açıklama yok. Biz sadece bekleriz, zaten beklemeye alışık durumdayız.
Bekleye bekleye bi hal olduk artık açmaları lazım diye düşünüyorum.