Bilgilendirmeleriniz çok mantıklı ve tüm satıcı&hizmet veren kişilere + olarak döneceğini düşünüyorum,elinize sağlık
ya da insanlarda para olmamasıdır
Yargı dağıtmışsın resmen üstad.
Her zamanki gibi, harika bir makale. Eline, emeğine sağlık dostum.
sağolun dostlar sizlerle paylaşım yapmaktan mutluluk duyuyorum