evet, kendisi kulubumuze NET bir sekilde katilmis ve 15 liktir.

Forumumsu bir projede kullanmayi dusunuyorum. Bakalim akibeti ne olacak

her yeni domain aldigimda buraya yazasim geliyor, psikoloji iste😅