domain sadece projelendirilecek ise iyi.
ama kafanda alıp satma planları olduysa kimse 200 liradan fazla bir bedel ödemezdi o domaine.
şahsen açık arttırmada 1 tl'ye gitse almazdım.
sıkma canını.