RocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kaç bin tane araçları var, genellemeniz çok yanlış. Bizde biniyoruz ara sıra sıkıntılar olabiliyor ama bunlar diğer firmalarda da yaşanıyor. Metro turizmin bu kadar ön planda olmasının sebebi yaptıkları binlerce seferden dolayı. Şöyle düşünün 10 tane balığın yaptığı hata mı daha çok göze batar yoksa 100 tane balığın yaptığımı
Müşteri gözünden bakılırsa bu riski almaya hiç gerek yok bence. Yani çok ama çok mecbur kalınmadığı sürece (ki kalınacağını sanmıyorum) bu açıdan bakmak pek anlamlı gelmiyor bana şahsen.