siteyi almadan sormamalıydın.. neyse olan olmuş.. hemen atlayıp alan işsiz her kimse umarım hayrını göremez.. çocuk heveslenmiş bir domain bulmuş ve burada güvenip büyüklerine soruyor ama o güveni suistimal eden çakallar var malesef. Öyleleri başkasının sırtından geçinmeye alışmış sülük gibi yaşayanlar onlar. boşver takma kafana.. tekrar diliyorum ki alan kişi umarım hiçbir hayrını görmez.