didobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben 2009 aralık ayından bu yana adsenseden ödeme alıyorum çok şükür herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Bazı arkadaşlar bazı şeyleri aşırı derecede abartıyor.
adsense ödemelerini kripto hesabımıza çekemiyor muyuz? bari öyle yapalım