Özelden referans ve iban iletiniz. Hesaba ekleyip ödeme talep edeyim
çok saçmaaa
yahu saçma işte vergi saçma değil şirket açma saçma. 400 500 lira kazananlar var ne şirketi
Hocam ben 2009 aralık ayından bu yana adsenseden ödeme alıyorum çok şükür herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Bazı arkadaşlar bazı şeyleri aşırı derecede abartıyor.