Arkadaşlar saçma diye bir şey yok. Bu adsense kazançlarına yeni bir vergi düzenlemes gelmedi. 2014 den bu yana zaten adsense kazançlarının vergi düzenlemesi mevcut. Yeni gelen vergi düzenlemesi adsenseye özgü bişey değil.
yahu saçma işte vergi saçma değil şirket açma saçma. 400 500 lira kazananlar var ne şirketi oluşturursun bir ödeme yöntemi devlet bankaları aracılığıyla gider hesabıma şu kadar adsense geliri geldi vergi yatıracam dersin yatırırsın ne şirketi