Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sıradan geçiriyor bakalım kimde patlayacağız.
Telagramı olanlar profilden kaldırsın bence.
Aynen öyle bence hocam, hepimize geçmiş olsun 🙏

renklizeka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstelik hep kuruma üye vs kişilerin adı ile irtibata geçiyor.
Şuan eminim o da burada konuyu okuyor
Geçmiş olsun hepimize hocam 🙏