Çok var ama ben sevmediğim bir tarzı anlatamaya çalışayım. Film başlıyor, bir dış ses (muhtemelen başrol) başlıyor anlatmaya, yaşadığı yeri, arkdaşlarının karakterlerini, gelmişini geçmişini, davranışı, çocukluklarını, olaylarını, duygularını anlatıyor, bu anlatımlar bitmiyor, her yeri anlatıyor, açıklıyor, ulan ben alt tarafı 2 saat film izleyeceğim sözlük ezberler gibi bu kadar bilgiyi duymak zorunda mıyım, film bitince bu kadar detayı ne yapacağım?