Vucatron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ediyorum hocam anlamlı bir ismi var bugüne kadar olumsuz bir dönüş almadık gerçekten o konuda da güzel bir seçim yaptığımızı düşünüyorum.

Merak edenler için ise hemen şuraya tanıtım sunumumuzdan bir ekran görüntüsü bırakayım




Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum hocam Allah razı olsun 🙏🏻
Merhaba, bizimde bir projemizle ilgili marka tescil düşüncemiz var. Ne kadara mâl oldu. Süreci kendiniz mi yönettiniz yoksa profesyonel destek mi aldınız. Bilgi paylaşmanız mümkün mü? Teşekkürler.