Okadar yapmasaydin iyiydi. Tamam bekleneni vermedi ama okadarda vurmayaydin.
Benim izlediğim türk yapimi avcı diye film vardı tamamen hüsran, birazdan moonfall e gireceğim

bakalım
öyle hissettirdi hocam napim. yani bu kadar uyduruk bir senaryo olamaz. bu yüzden en kötüsü. şöyle düşünün çok iyi bir ustanın berbat iş yapması o işi çok daha kötü kılar. kötü bir usta yada çırak bir işi berbat etse olabilir dersin. ama iyi bir ustanın bir işi berbat etmesi o işi dahada kötü kılar.