Hocam adam ne satıyor dükkan da kalem kalem öğren, kasap ama et harici ne satıyor bir bak . Sonra sattığı fiyatın altına ve hatta kendi zararına sat . Sonra ilçe zabıtaya hafta da 2 kere ilçe emniyete haftada 1 kere ziyarete git kendini tanıt ve tanıtırken de malum kanaldan bağlıntılı olduğunu ima et sürekli ve sende onu şikayet et. Sonra kısasa kısas de sende kötüle gelen müşterilere ve magnet broşür bas alışveriş yapan müşterilerinin poşetine kendin koy ufak bir çikolota hediyesi ile (50 kuruşluk olanlar varya öyle) güvenlik kamerası yoksa taktır + 5 tane de fake güvenlik kamerası tak . Bir tane tanıdık avukat bul ona vekalet ver gelen şikayetler ve cezaların itirazı için ve artı olarak karşı dava açması için yönlendir. 40 gün say hepsi bu kadar