yorumlara bakıyorum da

" öldürsen suç "

" öldürür döversen o kahraman sen suçlu "

falan deniyor. ne öldürmesi arkadaşlar iyi misiniz?

konuya dönersek.

temel çözüm, karşınıza alıp konuşmaktan geçiyor. arkanızdan o kadar iş çeviriyor yüzünüze melek diyorsanız ve selam veriyor, bi şey belli etmiyoruz diyorsanız yanlış yapıyorsunuz demektir.

yanlışı bırakıp, karşınıza alıp konuşun. bu sorunları yaşıyoruz, ilginiz var mı diyin. eğer ilginiz varsa şimdi söyleyin ve buna göre tavır alalım size karşı, yüz yüze bakıyoruz selam alıp veriyoruz, arkamızdan iş çevrilmesini istemeyiz diyin. farkında olduğunuzu anlasın. o zaman daha büyük hatalara kalkışır yahut vazgeçer. daha büyük hatalar yaparsa mahkemeye verin, biraz adliye koridorlarında dolaşsın.