Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Erişim yetkiniz olan bir yerden olmayan bir yere aktarmak gelecekte sizi müşgül duruma sokmaz mı? 2 yıl sonra bir sisteme gecmeye karar verdiniz diyeli. ?!?
İşte firmanın bir tık değişik tedbirleri. Başlanıçta veri aktarımına izin vermiyor ama sistemden çıkış yapılacaksa db çıktısını veriyorlarmış… Kiralık script hocam bu arada soru işaretlerini gidermek maksatlı.