iş yeri kanuna uygun iş yapmışi ancak kanunsuz yaptığı işler var ise bunlar;
asgari ücretli gösterip fazlasını elden verme
mesai (kanıtlanabilir olmalı) yaptırıp ücretini ödememişse (dini, resmi bayramlar gece vb.)
bu tarz durumlar varsa haklı nedenle noterden fesih dihtarı yapıp kıdem tazminatı ve haklarını talep edebilir, ihtara yönelik ödenmediği takdirde iş mahkemesine dava edilebilir, önce ara bulucu hallolmazsa iş mahkemeleri yoluyla sürecinzi devam eder ancak süreç uzundur. iftiralara ve yalancı tanıklara maruz kalabilir... vb.