xBertug adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kolelik yapmam diyorsun ama sen zaten kolesin bu is yerinde...
Düşüncene saygı duyarım hocam ama ben çok küçük yaşlarda çalışmaya başladığım için çalışmayı çok seviyorum. Haftasonu tatil mesela fabrika da. Ben babama yardıma gidiyorum boş zamanlarımda. Boş durunca kendimi kötü hissediyorum. Fabrikada da o yüzden boşta kalınca bedava para alıyormuşum gibi hissettiğim için diğer bölümlere kendi isteğimle yardım ediyorum. Zaten emri vaki yapılsa benim de zoruma gider ve çalışmam.