neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar az önce müdürün odasından geldim. Bir saat önce yanına gittim. Açık açık konuştum, gerekirse işten çıkarım yine onu giymem dedim. Üretim şefi de yanındaydı, adam haklı bu insanın onuruna dokunur böyle bir ceza olamaz dedi. Sonra müdür üretim şefine döndü, bir yaptırımı olmalı sen olsan ne ceza verirsin diye bana sordu. Parası neyse vereyim hesapla dedim, 1600 tl dedi. Tamam aşağıya inip muhasebeciye vereceğim dedim. Sonra olmaz öyle şey seni seviyoruz demeye başladı.

Maaşına güzellik yapacağız o olayı da aranızda halledin o zaman dedi. Tamam deyip çıktım. Yani asla kendimden taviz vermedim, vermem de. Kimse kimsenin kölesi değil. Kendi de dedi, bu adamdan zaten maksimum verim alıyoruz daha fazla çalıştıramayız çünkü zaten çok çalışıyor diyor üretim şefine. Herkes her şeyin farkında ama işlerine geldiği gibi konuşuyorlar.

Özetle; elbise filan giymeyeceğim + maaşıma zam yapıldı.
Hocam kolelik yapmam diyorsun ama sen zaten kolesin bu is yerinde...