Cnky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merak ettipim o gece masadaki hesabın nolduğu. Hesabı siz çektiyseniz kız sizi sömürmüş. Engelleyin geçin ödemediyseniz de engelleyin geçin.
Hesap konusuna gelince hocam, kalkalım falan deyince kekomuz; "ben öderim ben öderrriimmmm" diyerek ufaktan bir şiire bağlayacak dedik ama sandığımız gibi olmadı
Kekomuz kartı çıkarıp okutunca; "YETERSİZ BAKİYE" hatasıyla karşılaştık Sonrasında kız; "aşkım ben öderim sen niye hemen kartı çıkarttın ki senin tüm hesaplarını ben öderim" diyerek romantiklik yaparak kız ödedi.