Kütahyada doğal gazın yarısı kartlı sayaç yarısı faturalı. Kartlı sayaçta örneğin 500 tl yükletiyorsunuz kaç metreküpse bitince tekrar alıyorsunuz. Yeni yasa ile karta yüklettiğinizde 1 metreküp gaz 2 tl diyelim, 15 gün sonra gaza zam geldi diğer ay gaz yüklettiğinizde sizden o zamanın parasını alıyorlar.
Yani ön yüklemeli sistemde ayrıca zam faturası geliyor. 2. yüklemenizde direk paranızdan kesiyor. Böyle saçma olaylarda var
https://www.facebook.com/watch/?v=607687993975552